1994-ben született Budapesten. A Városmajori Gimnáziumban érettségizett, majd felvételt nyert a Nemes Nagy Ágnes Művészeti Szakközépiskolába, ahol 2015-ben Színész II. képesítést szerzett.
2015 augusztusa óta a Harlekin Bábszínház tagja.
Miért szeretsz a Harlekinben lenni?
Számomra a Harlekin nem csak az épület, a színpad, az öltöző. A színház sokkal inkább az azt formáló közösség, a társulat. Szeretek ebben a társulatban, csapatban létezni, a része lenni, mert szeretjük, segítjük, és jól megértjük egymást. Számíthatunk egymásra az életben és a színpadon egyaránt.
Mi volt az első bábszínházi élményed?
Az első ilyen élményem, amikor még színésztanoncként, Budapesten egy “vidéki bábszínház”, egészen véletlenül épp a Harlekin Rómeó és Júliáját láttam. Hatalmas élmény volt.
Mi a kedvenc bábtechnikád?
Bár még sokat kell fejlesztenem magam mindben, de mondhatom, hogy a kedvenc technikám a bunraku. Általa az apró gesztusok is a báb értékes mozzanataivá válnak, így végtelenül reális emberi mozdulatokat tesz lehetővé.
Mit tud a bábszínház, amit az élőszínház nem?
A bábszínházban olyan dolgok történhetnek teljesen evidens, hétköznapi módon, amik az élőszínházban nem megvalósíthatók, vagy nem hitelesek. A bábszínház eleve egy csodával előrébb jár, hiszen alapvetésként az élettelent kelti életre..
Hol a báb lelke?
A báb lelke szerintem valahol a mozgató és a báb között van. Egyik sem létezik hitelesen a másik nélkül. Még a mozgató sem ugyanaz, ha valamiért a bábja nélkül is színpadra kerül. A kettő együtt a báb, a bábszínház lelke.
Szerepei a Harlekin Bábszínházban:
- Balu (A dzsungel könyve, R: Halasi Dániel, szerepátvétel, 2015)
- Őrmester, Legény, Koldus2 (A szegény ember hegedűje, R: Veres András, 2015
- Menjünk mi is Betlehembe!, Rendező: Fekete Dávid, szerepátvétel, 2015
- Kuci, Farkas, Anya (A három kismalac, R: Éry-Kovács András, 2016)
- Öreg herceg, Mókus (Bambi, R: Szűcs Réka, 2016)